Hakowanie wzrostu w ecommerce: Obsługa klienta, monitorowanie, optymalizacja, testy, ekspansja

e-commerce Inspiracje

W związku ze zbliżającym się świętem ecommerce – Kongresem eHandlu – postanowiliśmy przepytać kilku prelegentów (i nie tylko!) na tematy, o których będą mówić podczas swoich wystąpień. Aby ułatwić nawigację w poniższym wpisie, możesz skorzystać z menu – aczkolwiek zachęcamy do całościowej lektury!

Spis rozmów:

1. Agata Chmielewska, SuperKoszyk.pl

2. Antoni Ruszkowski, CEO sklepu erotycznego Kinky Winky

3. Cyprian Iwuć, CEO jemsushi.pl

4. Klaudyna Kamińska, dyrektor działu badań Izmałkowa Consulting

5. Katarzyna Baranowska, manager działu szkoleń w agencji Artefakt

6. Marcin Cichoń, performance marketing manager [ ... ] Czytaj więcej →

5 najlepszych kampanii content marketingowych w 2015

SalesLab

Choć okres najgorętszych podsumowań mamy (szczęśliwie) za sobą, to zanim jeszcze na dobre rozkręci się 2016, chciałbym podrzucić jedno z ostatnich zestawień. Jest ono o tyle oryginalne, że, jak sądzę, do tej pory nikt nie podjął podobnej próby. Stąd mój wybór – najlepsze kreacje content marketingowe 2015 roku.

Studium przypadku: Jak powstaje content marketing dla sexshopu?

Inspiracje SalesLab

Gadżety erotyczne – jaka dziwna jest to branża! I zupełnie nie chodzi tu o pruderyjny dystans wobec społecznego tabu, jakim jest seks; mówię raczej o tym, jak bardzo właściciele e-sklepów utknęli (co najmniej) w poprzedniej dekadzie, jeśli chodzi o technologię i myślenie o marketingu firmy. Przygotowując się do napisania tego tekstu, przejrzałem kilkadziesiąt miejsc oferujących seks-gadżety i mówiąc szczerze, czuję się, jakbym zrobił rundę po obskurnych, prostackich lokalach, wciśniętych w brudne bramy kamienic. A przecież sex toys to jedna z najwdzięczniejszych branż do kreatywnego marketingu treści!

[ ... ] Czytaj więcej →

Sklepy emaile piszą: 5 firm, które umieją w newslettery

e-commerce SalesLab

Sklepy internetowe newslettery robią. Dużo. Gdy poruszaliśmy ten temat w ramach 2. odcinka #SALESLAB-u, podkreślaliśmy, że newsletter to nie tylko cykliczny email z linkami do oferty sklepu. To niezwykle efektywne narzędzie generujące wysokie ROI – o ile wykorzystywane jest we właściwy sposób. W dzisiejszym tekście nie tylko o treści będzie mowa, ale i o formie. Dlaczego to takie istotne?

 

W przypadku marek, które budują relację ze swoim klientem, chodzi o przyzwyczajenie do otwierania emaili. Ciekawy, [ ... ] Czytaj więcej →

Page 1 of 26
1 2 3 4 5 6 26

Dołącz do 2000 członków #SALESLAB

Otrzymuj ekskluzywne materiały edukacyjne tylko dla społeczności #SALESLAB: najnowsze trendy w marketingu, narzędzia, darmowe materiały!

free newsletter templates powered by FreshMail
 

Jak wykorzystać newsletter do generowania zysku?

Od czasu do czasu otrzymuj ekskluzywne materiały edukacyjne na temat wykorzystania email marketingu w strategii rozwoju firmy - prosto na swoją skrzynkę! Żadnego spamu, szanujemy twoją prywatność.

free newsletter templates powered by FreshMail