BLOG

Koniec z laniem wody! Jak pisać krócej i lepiej – tylko praktyczne rady
Co łączy zamrożoną rybę z nasiąkniętym ręcznikiem? W obu przypadkach – po wyschnięciu – treści jest znacznie mniej, niż sugerowałaby waga początkowa. Identycznie bywa z...

Copywriting sprzedażowy. 10 patentów na to, jak pisać skuteczne teksty sprzedażowe
Słowo ma moc niebywałą. Może budować albo burzyć, może godzić lub rozdzielać, wreszcie – może też sprzedawać lub (najgorzej!) sprawić, że klient pozostanie obojętny. Dzisiaj...

Wykorzystaj uszy do pisania. Jak pisać lepiej – tylko praktyczne rady
Na głos sporo czytamy w szkole (jak inaczej udowodnić nauczycielowi, że w ogóle umie się to robić?), a potem dopiero kiedy mamy własne dzieci. Generalnie...

Lojalizacja użytkowników – jak wzmacniać społeczność poprzez content marketing?
Jeśli po przeczytaniu naszych poprzednich, czterech tekstów, nadal trzeba namawiać Cię do inwestycji w content marketing, to ten artykuł będzie ostatnią próbą – tym razem...

Sprytna konwersja – 3 sposoby na wciągnięcie czytelników w lejek sprzedażowy
Mając wiedzę na temat praktycznego zastosowania content marketingu i rozumiejąc, czym jest i jak działa tunel sprzedażowy, nadszedł czas, żeby odpowiedzieć konkretnie na pytanie: gdzie...

Anatomia newslettera – najciekawsze wydawnictwa w branży tech/startup
Odkąd content marketing na dobre trafił do reklamowego mainstreamu, szybko okazało się, że jednym z najskuteczniejszych narzędzi dostarczania właściwych treści przed właściwe pary oczu jest...

Lejek content-sprzedażowy w praktyce
W poprzednim artykule, poświęconym budowaniu obecności firmy w sieci poprzez content marketing, zajęliśmy się analizą jakościową – wyróżniając kilka godnych naśladowania przykładów i omawiając strategię...

3 firmy, które z content marketingu uczyniły centralny punkt komunikacji
Jeśli głównym zadaniem content marketingu jest pomoc twoim potencjalnym klientom w zrozumieniu i rozwiązaniu problemu, który posiadają, możemy wprost przyznać, że wysiłki większości firm w...
Biznes zbudowany na contencie
Świat reklamy internetowej zmienia się w bardzo szybkim tempie. Marketerzy zaczynają uświadamiać sobie, że skończyły się czasy migających wszędzie banerów. Kolorowe reklamy coraz częściej blokowane...
Elivo rusza z darmowymi webinarami! Zapisz się już dzisiaj!
Content marketing i sprzedaż – te tematy będziemy poruszać na naszych czwartkowych webinarach. Startujemy już 9 czerwca o godz. 11. Czerwcowe webinary Elivo poświęcone będą...
5 najlepszych kampanii content marketingowych w 2015
Choć okres najgorętszych podsumowań mamy (szczęśliwie) za sobą, to zanim jeszcze na dobre rozkręci się 2016, chciałbym podrzucić jedno z ostatnich zestawień. Jest ono o...
4 proste sposoby na wzrost sprzedaży świątecznej
Okres zakupów przedświętecznych w pełni i potrwa jeszcze niecałe 2 tygodnie. Jeżeli jednak nadal szukasz pomysłów na to, jak zmaksymalizować wartość sprzedaży, rzuć okiem na...
Jak robić content marketing w segmencie premium?
Zapytany o to, czym (i czy w ogóle) różni się marketing firm i towarów w segmencie premium od tych „zwyczajnych”, odpowiedziałbym: wszystkim. Nie da się...
Studium przypadku: Jak powstaje content marketing dla sexshopu?
Gadżety erotyczne – jaka dziwna jest to branża! I zupełnie nie chodzi tu o pruderyjny dystans wobec społecznego tabu, jakim jest seks; mówię raczej o...
Sklepy emaile piszą: 5 firm, które umieją w newslettery
Sklepy internetowe newslettery robią. Dużo. Gdy poruszaliśmy ten temat w ramach 2. odcinka #SALESLAB-u, podkreślaliśmy, że newsletter to nie tylko cykliczny email z linkami do...