AUDYT I

OPTYMALIZACJA

Twoja strona jest pełna treści, opisów, wpisów blogowych, ale… Ruchu i konwersji ciągle jest za mało? Nie jesteś zadowolony z jakości, masz wrażenie że kontent mógłby być lepszy albo po prostu nie widzisz efektów  w postaci dobrego SEO i sprzedaży? Sprawdzimy to!

Być sama optymalizacja istniejącego kontentu radykalnie poprawi jego skuteczność. Nie zawsze wszak trzeba pracę wykonywać od zera.

Etapy pracy nad zleceniem Klienta

1 ➝

Brief

2 ➝

Audyt treści oraz SEO

3 ➝

Raport i rekomendacje

4

Optymalizacja

Brief

Brief jest najważniejszym elementem udanej współpracy. Na tym etapie zadajemy Klientowi serię pytań, których celem jest przygotowanie bazy do stworzenia skutecznych treści.

Audyt

Ma na celu sprawdzenie zarówno jakości kontentu znajdującego się na stronie, jego charakteru, języka, jak i skuteczności pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach. Prawdopodobnie w tych dwóch aspektach tkwią problemy związane z niską efektywnością treści i niesatysfakcjonującą konwersją.

Dobrze zoptymalizowana treść pod kątem istotnych i często wyszukiwanych słów kluczowych, w połączeniu z optymalizacją techniczną serwisu pod kątem SEO, pozwoli zwiększyć widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania Google, a tym samym dotrzeć do potencjalnych klientów

Raport

Etap ten kończymy raportem i rekomendacjami dot. niezbędnych zmian

Optymalizacja

W zależności od ustaleń z Klientem oraz rodzaju treści na stronie, pomożemy także w optymalizacji istniejącego kontentu albo stworzeniu zupełnie nowego, dostosowanego do współczesnych zasad sprzedaży i SEO.

Kontakt

Chcesz poznać szczegóły oferty?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy.