BLOG

E-handel w Polsce

Jak nasz e-handel w Polsce prezentuje się pośród innych zagranicznych rynków? Z najnowszych danych wynika, iż w bieżącym 2014 roku, wartość e-handlu w Polsce może...

Jak robić marketing szeptany nie tylko pod SEO

Marketing szeptany jest jednym z tematów, który wzbudza największe kontrowersję jeśli chodzi o działania w internecie. Dlaczego? Jesteśmy krajem spamerów i nachalnych wciskaczy swoich produktów....

Polskie nieinnowacyjne SEO

Jesteśmy krajem, w którym przez wszystkie przypadki odmienia się słowo „innowacja”, a prawda jest taka, że jesteśmy jednym z najmniej innowacyjnych krajów w Unii Europejskiej....

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Aby dobrać odpowiednią strategię do pozycjonowania sklepu internetowego, należy zdać sobie sprawę z dwóch bardzo ważnych aspektów. Pierwszym z nich jest fakt, że ogólne frazy...

Jak prowadzić konto firmowe na Facebook-u?

W 2014 roku wszyscy wiemy doskonale, że bezwzględnie trzeba istnieć w mediach społecznościowych. W Polsce dominującymi portalami społecznościowymi są Twitter, Google +, Instagram, a przede...