Copywriting

sprzedażowy

Potrzebujesz treści, które sprzedają? Publikacje na strony, wpisy do social media, mailingi, opisy na marketplace’y takie jak Allegro czy Amazon? W języku polskim lub angielskim? To nasz core.

Przygotujemy kontent, który zmobilizuje Twoich Klientów i Odbiorców, jednocześnie elektryzując wyszukiwarki.

Etapy pracy nad zleceniem Klienta

1 ➝

Brief

2 ➝

Research

3 ➝

Pisanie

4 ➝

Optymalizacja treści pod Google

5

Przekazanie i analiza feedbacku od klienta

Brief

Brief jest najważniejszym elementem udanej współpracy. Na tym etapie zadajemy Klientowi serię pytań, których celem jest przeanalizowanie jego problemów oraz potrzeb.

Research

Research służy znalezieniu dobrych przykładów i wzorców z danej branży. Analizujemy zarówno polskie, jak i anglojęzyczne strony, przyglądamy się ich strukturze, szukamy najlepszych praktyk copywriterskich i unikalnego dla danej branży języka korzyści.

Pisanie

Pisanie to proces twórczy, a copywriting sprzedażowy wymaga także znajomości specyficznych zasad, odrobiny psychologii, oraz – rzecz jasna – odpowiedniego języka. Współpracujemy z copywriterami o różnych specjalizacjach, wszystko po to by jak najlepiej dopasować autora do treści.

Optymalizacja

Mamy świadomość, że w dzisiejszym świecie treści w Internecie czytają nie tylko ludzie, ale także wyszukiwarkowe roboty! Dlatego po twórczym procesie, odpowiednia osoba optymalizuje opisy pod  kątem Google.

Feedback

Każda praca czeka na feedback od klienta. Obie strony muszą być usatysfakcjonowane jej efektami, dlatego jesteśmy otwarci na uwagi, analizujemy je i wdrażamy niezbędne poprawki.

Optymalizacja

Mamy świadomość, że w dzisiejszym świecie treści w Internecie czytają nie tylko ludzie, ale także wyszukiwarkowe roboty! Dlatego po twórczym procesie, odpowiednia osoba optymalizuje opisy pod  kątem Google.

Kontakt

Chcesz poznać szczegóły oferty?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy.