+48 503 934 638

Mistrzowie content marketingu cz. 2

Kolejny artykuł z cyklu mistrzowie content marketingu musiał nieco poczekać. Wszystko dlatego, że czasu niestety nie da się wydłużać a przecież mistrzom należy poświęcić sporo uwagi. Dziś kolejne osoby, które inpsirują moją osobę i które pokazują jak robić dobre treści dla szerszego audytorium.

http://pl.paweltkaczyk.com/

Pierwszą osobą jest Paweł Tkaczyk, którego czytam i słucham od ponad 2 lat (sic!) Czemu tak późno się o nim dowiedziałem? Paweł działa w wielu kanałach contentowych, pisze swojego bloga, ma na koncie 2 książki o budowaniu marki oraz grywalizacji, a także tworzył podcast mała wielka firma (ostatnio znów pojawił się po długiej przerwie). Można powiedzieć, że „Batman” jest prawdziwym weteranem jeśli chodzi o marketing treści. W czasach social media wręcz genialnie wykorzystuje kanały społecznościowe do promocji swoich treści, tym samym swojej własnej osoby.  Jego osiągnięcia mogą być prawdziwą inspiracją jak powinno budować świadomość wizerunku eksperkiego nie tylko w branży marketingowej. Nam z kolei wystarczy mieć nadzieję, że tacy ludzie jak Paweł będą „contentowo płodni”, bo nie oszukujmy się – wciąż w Polsce brakuje nam twórców trzymających wysoki poziom, a do takich z całą pewnością można zaliczyć Tkaczyka.

2014-07-14_10h15_46

 

http://pijarukoksu.pl/

Jakub Prószyński Pijaru Koksu Blog. Człowiek o ogromnej wiedzy i pasji. Nie pisze na siłę, dzięki czemu jego publikacje są od dobrych po takie trzymające światowy poziom, jak choćby publikacja dotycząca marki piwnej Somersby. Nic dziwnego, że w swoim rankingu Kominek pisze o nim „doskonały rzemieślnik”, bowiem każda produkcja Jakuba jest maksymalnie dopracowana. Osobiście uważam, że jest to najlepszy blog traktujący o tematyce marketingowej. Szkoda, że Jakub jest tylko jeden – przydałoby nam się więcej Koksów, by rozwijać polską blogosferę.

2014-07-14_10h17_32

 

http://mediafun.pl/

Maciej Budzich czyli Mediafun. Nigdy nie ukrywałem, że na twórczość Maćka trafiłem długo przed planowaniem pisania tego bloga. Jest doskonałym przykładem jak nie dbając specjalnie o niczyje względy stworzyć wokół siebie ogromną markę. Jaki content produkuje Maciek? Przede wszystkim jest to blog, jednak ciężko powiedzieć, że to jedyne czym się w tym segmencie zajmuje. Warto zwrócić uwagę na jego kanał na YouTube, który obserwuje ponad 13 tysięcy użytkowników. Dla mnie szczególnym materiałem, który poczynił Budzich jest jego pocztówka z Islandii. Uważam, że takim materiałem reklamuje ten piękny kraj lepiej, niż niejedno biuro podróży ze smutnymi, oklepanymi katalogami.  

2014-07-14_10h18_44

 

http://blog.kurasinski.com/

Artur Kurasiński – mistrzem w produkcji contentu jest niekwestionowanym. Ponad rok temu zwrócił moją uwagę, głównie swoim blogiem http://blog.kurasinski.com/. Artur jest na tyle długo w branży, że jego materiały powinny być absolutnym „must watch”, „must read”, „must hear” i co się tylko da. Choć materiały, które przygotowuje lub jest współautorem można powiedzieć, że liczone są w setkach tysięcy znaków oraz godzinach video, to widziałem większość jego produkcji. Trzyma bardzo równy poziom i to poziom wysoki. Jeśli jesteś młodym, zaczynającym karierę w mediach, marketingu człowiekiem to z pewnością musisz śledzić Artura.

2014-07-14_10h20_12

 

https://www.youtube.com/user/JacekGadzinowski

 

Jacek Gadzinowski – choć wymieniam go dopiero na końcu, to nie uważam go za outsidera niniejszego rankingu. Wręcz przeciwnie – mam straszną „zajawkę” na to,  co w chwili obecnej tworzy Jacek. Jego video są bardzo profesjonalne i to właśnie video, a nie teksty są największym „wypasem” jaki serwuje nam Gadzinowski. W jego realizacjach widać naprawdę ogromną pasję, no i oczywiście zaangażowanie. Tworzy w Polsce video marketing, który tak na dobrą sprawę nie tylko raczkuje, ale nie jest praktycznie wykorzystywany do działań promocyjnych w naszym kraju. Liczę, że Jacek będzie produkował masę tak fajnych materiałów jak do tej pory. 

 

 

2014-07-14_10h22_47

m.bąkAutorem tekstu jest Michał Bąk – wieloletni praktyk marketingu, od 2008 roku pracował w lub współpracował z warszawskimi agencjami interaktywnymi. Od 2011 roku prowadzi własną działalność gospodarczą oraz doradza przedsiębiorstwom na temat reklamy internetowej. Jego konikiem jest e-commerce i marketing turystyczny. Chcesz nawiązać współpracę napisz: info@majkb.com lub zadzwoń: 695-069-430

 

bannerv3 (1)

  1. Avatar

    Wbija sobie człowiek wieczorkiem na bloga, a tu proszę – taki miły komentarz – dzięki 🙂 i pozdro!

2 comments