Prowadzenie profili
w social media

Do tego, że warto mieć i rozwijać swój profil w social media dzisiaj nikogo nie trzeba przekonywać. Otwarta pozostaje tylko kwestia, z których kanałów korzystać i jaką przyjąć strategię budowania ruchu.

Czy każda marka powinna mieć “swojego Facebooka”? Odpowiemy przekornie: niekoniecznie! Wszystko zależy od branży, specyfiki Twojej działalnośc i efektów, jakie chcesz osiągnąć. Dlatego przygotujemy dla Ciebie kompleksową strategię działania oraz dopasujemy i poprowadzimy komunikację tak, by skutecznie dotrzeć do Twoich odbiorców.

Bez względu na to czy są na Facebooku, Instagramie, Linkedinie lub TikToku. A może Twój kontent i odbiorca to przede wszystkim YouTube? Nie zapominajmy, że to druga największa wyszukiwarka świata (sic!). Tam też pomożemy Ci się odnaleźć.

Etapy pracy nad zleceniem Klienta

1 ➝

Brief

2 ➝

Research

3 ➝

Przygotowanie strategii pracy

4

Raport / feedback od klienta

Brief

Brief jest najważniejszym elementem udanej współpracy. Na tym etapie zadamy Ci serię pytań, dzięki którym:

Research

Research służy znalezieniu dobrych przykładów i wzorców z danej branży. Analizujemy zarówno polskie, jak i anglojęzyczne profile, szukamy najlepszych praktyk, niebanalnych pomysłów na aktywizację użytkowników, komunikowanie się z nimi i przełożenie tego wszystkiego na konwersję oraz wzrost zaufania do marki.

Strategia pracy

Przygotowanie strategii pracy obejmuje natomiast zbudowanie konkretnego planu komunikacji i publikacji, na który składa się:

Feedback

Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne! Dlatego wyniki naszej pracy chcemy skonsultować z Tobą.

Nasz cel to skuteczne budowanie Twojej marki oraz tworzenie zaangażowanej i lojalnej społeczności. Skroimy social media na miarę Twojego biznesu, więc cenne są dla nas wszystkie uwagi.

Kontakt

Chcesz poznać szczegóły oferty?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy.