Content Marketing
Kompleksowe i strategiczne podejście…
Realizujemy kompleksowe podejście do tematu content marketingu. Jesteśmy wstanie zaplanować i
egzekwować nawet bardzo złożone kampanie łączące design, video i treść pisaną. Sky is the limit, a
właściwie budget is the limit 😉
Nasz proces działań content marketingowych:
- Brief
- Research
- Tworzenie treści
- Optymalizacja treści pod Google
- Przekazanie i analiza feedbacku od klienta
Brief
Brief jest najważniejszym etapem udanej współpracy. To tutaj mamy zadajemy serię pytań, których celem jest najlepsze przeanalizowanie potrzeb klienta i research.
- Definiujemy problem i potrzebę klientów
- Analizujemy szacunkowy czas i wyceniamy pracę
- Kompleksowo rozpisujemy jakie elementy muszą być zawarte w kampanii content marketingowej
Research
Research służy znalezieniu w sieci dobrych przykładów z branży. Przeszukujemy polsko oraz anglojęzyczne przykłady (czasami nie ma w Polsce dobrych przykładów, dlatego posiłkujemy się też globalną siecią).
- Wyszukujemy przykłady dobrych kampanii, analizujemy je
- Analizujemy przykłady pod kątem dobrych praktyk copywriterskich i unikalnego dla danej
branży języka korzyści - Analizujemy wyniki podobnych kampanii w Polsce i na świecie
Tworzenie opisów
To proces czynu! Nasi copywriterzy tworzą treści, realizują wizje, kreatywnie się wyżywają! Dzięki
temu twórczemu procesowi „wypiekane” są najsmaczniejsze kampanie content marketingowe, które
mogą łączyć video, desing i słowo pisane
- Po głębokiej analizie przystępujemy do głębokiej pracy
- Skupiamy się maksymalnie by terminowo i jakościowo podołać wymaganiom stawianym
przez naszych klientów
Optymalizacja treści pod kątem Google
Mamy świadomość, że w dzisiejszym świecie treści w Internecie czytają nie tylko ludzie, ale także wyszukiwarkowe roboty! Dlatego po twórczym procesie, odpowiednia osoba od search optimazation wygładza opisy pod wyszukiwarkę.
- Nadajemy odpowiednie title opisów
- Boldujemy słowa kluczowe
- Odpowiednio dzielimy tekst
- Dodajemy znaczniki h1-h6 (jeżeli struktura tego wymaga)
Przekazanie i analiza feedbacku od klienta
Każda praca czeka na feedback od klienta. Pracujemy nad satysfakcją obu stron. Jesteśmy otwarci na feedback ze strony klienta, analizujemy go i wdrążamy uzasadnione poprawki!