Copywriting Sprzedażowy
Potrzebujesz treści sprzedażowych?
…Na strony www, ulotki, aukcje Allegro lub innych platform? W języku polskim, czy angielskim? Pomożecie? Pomożemy! I obie strony na tym zarobią, my za wykonaną usługę, Ty drogi Kliencie zwiększając sprzedaż.
Internet potrzebuje Copywritingu 2.0, to nie to samo co pisanie do prasy, na słupy etc. Internet jest inny, doskonale rozumiemy reguły w nim panujące, zaufaj nam na słowo.
Nasz proces działań w zakresie Copywriting 2.0:
- Brief
- Research
- Tworzenie treści
- Optymalizacja treści pod wyszukiwarkę
- Przekazanie i analiza feedbacku od klienta
Brief
Brief jest najważniejszym etapem udanej współpracy. To tutaj mamy zadajemy serię pytań, których celem jest najlepsze przeanalizowanie potrzeb klienta i research.
- Definiujemy problem i potrzebę klientów
- Analizujemy szacunkowy czas i wyceniamy pracę
- Kompleksowo rozpisujemy jakie elementy muszą być zawarte w kampanii content marketingowej
Research
Research służy znalezieniu w sieci dobrych przykładów z branży. Przeszukujemy polsko oraz anglojęzyczne przykłady (czasami nie ma w Polsce dobrych przykładów, dlatego posiłkujemy się też globalną siecią).
- Wyszukujemy przykłady dobrych kampanii, analizujemy je
- Analizujemy przykłady pod kątem dobrych praktyk copywriterskich i unikalnego dla danej
branży języka korzyści - Analizujemy wyniki podobnych kampanii w Polsce i na świecie
Tworzenie opisów
To proces czynu! Nasi copywriterzy tworzą treści, realizują wizje, kreatywnie się wyżywają! Dzięki
temu twórczemu procesowi „wypiekane” są najsmaczniejsze kampanie content marketingowe, które
mogą łączyć video, desing i słowo pisane
- Po głębokiej analizie przystępujemy do głębokiej pracy
- Skupiamy się maksymalnie by terminowo i jakościowo podołać wymaganiom stawianym
przez naszych klientów
Optymalizacja treści pod kątem Google
Mamy świadomość, że w dzisiejszym świecie treści w Internecie czytają nie tylko ludzie, ale także wyszukiwarkowe roboty! Dlatego po twórczym procesie, odpowiednia osoba od search optimazation wygładza opisy pod wyszukiwarkę.
- Nadajemy odpowiednie title opisów
- Boldujemy słowa kluczowe
- Odpowiednio dzielimy tekst
- Dodajemy znaczniki h1-h6 (jeżeli struktura tego wymaga)
Przekazanie i analiza feedbacku od klienta
Każda praca czeka na feedback od klienta. Pracujemy nad satysfakcją obu stron. Jesteśmy otwarci na feedback ze strony klienta, analizujemy go i wdrążamy uzasadnione poprawki!