Opisy produktów
Opisy produktów, które zwiększą Twój ruch i liczbę kleintów…
Nie piszemy wyłącznie pod roboty Googlowskie, najważniejszym celem jest konsument, który ma dokonać zakupu. Na tym nam zależy. Dobry opis produktu, to nie tylko sygnał dla wyszukiwarki. Dobry opis ma przede wszystkim
sprzedawać.
Współczesny copywriting jest sztuką łączenie pisania przyjaznego dla wyszukiwarki, ale finalnie decydentem jest człowiek, nie bot. Piszemy dla ludzi, nie bełkoczemy pod wyszukiwarkę, co nie oznacza, że nasze opisy nie są SEO-friendly.
Nasz proces powstawania opisów produktów:
- Brief
- Research
- Tworzenie opisów
- Optymalizacja treści pod Google
- Przekazanie i analiza feedbacku od klienta
Brief
Brief jest najważniejszym etapem udanej współpracy. To tutaj mamy zadajemy serię pytań, których celem jest najlepsze przeanalizowanie potrzeb klienta i research.
- Definiujemy problem i potrzebę klientów
- Analizujemy szacunkowy czas i wyceniamy pracę
- Kompleksowo rozpisujemy jakie elementy muszą być zawarte w opisach
Research
Research służy znalezieniu w sieci dobrych przykładów z branży. Przeszukujemy polsko oraz anglojęzyczne przykłady (czasami nie ma w Polsce dobrych przykładów, dlatego posiłkujemy się też globalną siecią).
- Wyszukujemy przykłady dobrych opisów, analizujemy struktury w opisach
- Analizujemy przykłady pod kątem dobrych praktyk copywriterskich i unikalnego dla danej
branży języka korzyści
Tworzenie opisów
To proces czynu! Nasi copywriterzy tworzą opisy, realizują wizje, kreatywnie się wyżywają! Dzięki temu twórczemu procesowi „wypiekane” są najsmaczniejsze opisy produktów w naszym kraju. Ten wyrób jest smaczny zarówno dla konsumentów jak i wyszukiwarek.
- Po głębokiej analizie przystępujemy do głębokiej pracy
- Skupiamy się maksymalnie by terminowo i jakościowo podołać wymaganiom stawianym
przez naszych klientów
Optymalizacja opisów pod kątem Google
Mamy świadomość, że w dzisiejszym świecie treści w Internecie czytają nie tylko ludzie, ale także wyszukiwarkowe roboty! Dlatego po twórczym procesie, odpowiednia osoba od search optimazation wygładza opisy pod wyszukiwarkę.
- Nadajemy odpowiednie title opisów
- Boldujemy słowa kluczowe
- Odpowiednio dzielimy tekst
- Dodajemy znaczniki h1-h6 (jeżeli struktura tego wymaga)
Przekazanie i analiza feedbacku od klienta
Każda praca czeka na feedback od klienta. Pracujemy nad satysfakcją obu stron. Jesteśmy otwarci na feedback ze strony klienta, analizujemy go i wdrążamy uzasadnione poprawki!