+48 503 934 638

Opisy produktów

Opisy produktów, które zwiększą Twój ruch i liczbę kleintów…

Nie piszemy wyłącznie pod roboty Googlowskie, najważniejszym celem jest konsument, który ma dokonać zakupu. Na tym nam zależy. Dobry opis produktu, to nie tylko sygnał dla wyszukiwarki. Dobry opis ma przede wszystkim
sprzedawać.

Współczesny copywriting jest sztuką łączenie pisania przyjaznego dla wyszukiwarki, ale finalnie decydentem jest człowiek, nie bot. Piszemy dla ludzi, nie bełkoczemy pod wyszukiwarkę, co nie oznacza, że nasze opisy nie są SEO-friendly.

Nasz proces powstawania opisów produktów:

Brief

Brief jest najważniejszym etapem udanej współpracy. To tutaj mamy zadajemy serię pytań, których celem jest najlepsze przeanalizowanie potrzeb klienta i research.

Research

Research służy znalezieniu w sieci dobrych przykładów z branży. Przeszukujemy polsko oraz anglojęzyczne przykłady (czasami nie ma w Polsce dobrych przykładów, dlatego posiłkujemy się też globalną siecią).

Tworzenie opisów

To proces czynu! Nasi copywriterzy tworzą opisy, realizują wizje, kreatywnie się wyżywają! Dzięki temu twórczemu procesowi „wypiekane” są najsmaczniejsze opisy produktów w naszym kraju. Ten wyrób jest smaczny zarówno dla konsumentów jak i wyszukiwarek.

Optymalizacja opisów pod kątem Google

Mamy świadomość, że w dzisiejszym świecie treści w Internecie czytają nie tylko ludzie, ale także wyszukiwarkowe roboty! Dlatego po twórczym procesie, odpowiednia osoba od search optimazation wygładza opisy pod wyszukiwarkę.

Przekazanie i analiza feedbacku od klienta

Każda praca czeka na feedback od klienta. Pracujemy nad satysfakcją obu stron. Jesteśmy otwarci na feedback ze strony klienta, analizujemy go i wdrążamy uzasadnione poprawki!

Napisz do nas: