Zdjęcia na stronie restauracji sprzedają produkt

Restauratorzy bardzo często zastanawiają się jak dotrzeć do potencjalnych klientów i jak zachęcić ich do pożywiania się właśnie w danej restauracji. W dobie Internetu coraz częściej odchodzi się od tradycyjnych form marketingu i reklamy, a wykorzystuje się możliwości tzw. e-marketingu. Jeśli chcemy się właściwie zaprezentować w sieci, to potrzebne nam będą m.in. odpowiednie zdjęcia.

W sytuacji, kiedy konkurencja jest coraz większa, opcja promocji naszej restauracji w Internecie jest niezbędna do odniesienia sukcesu. Jednakże samo posiadanie strony internetowej, czy prowadzenie profilu naszego lokalu na portalach społecznościowych może być niewystarczające, gdy nie zadbamy o odpowiednią oprawę strony, czy oferty – muszą się tam znajdować zdjęcia, zachęcające do odwiedzenia naszej restauracji.

Bardzo ważne jest publikowanie wielu zdjęć w wysokiej jakości. Sprawią one bowiem, że witryna naszej restauracji zyska na swojej atrakcyjności. Zdjęcia te muszą być „apetyczne”, ciekawe i wręcz nakłaniające do kliknięcia. Istotne jest także to, że podczas publikacji na portalach społecznościowych, posty opatrzone fotografią będzie wzbudzało dużo większe zainteresowanie, niż posty z samym tekstem.

Najważniejszymi „obiektami”, jakie musimy sfotografować są oczywiście potrawy. Jest to najważniejsza rzecz w naszej restauracji i to właśnie po to przecież żeby zjeść, klienci wybierają się do danego lokalu. O tyle, o ile sami – jako właściciele restauracji – wiemy, że serwowane u nas potrawy są bardzo smaczne i apetyczne, o tyle musimy w jak najlepszy sposób to zaprezentować innym. To właśnie nasze dania są doskonałym sposobem na promocję naszego lokalu. Mechanizm jest prosty – klient widzi zdjęcie wspaniale przygotowanej i apetycznej potrawy i wówczas oczywiście staje się głodny. Musimy zadać sobie pytanie, czy chcielibyśmy wybrać się do restauracji, na stronie której można zobaczyć zdjęcia potraw mało apetycznych, bądź po prostu przeciętnych? Raczej nie. Dlatego też musimy duży nacisk położyć na profesjonalizm i jakość zdjęć. Fotografia pokarmów jest bardzo skutecznym i efektywnym sposobem na przyciągnięcie klientów i wzbudzenia chęci i potrzeby skorzystania z naszych usług. Najlepiej, gdybyśmy w swoich usługach mieli opcję zamówienia on-line i dostawy. Wówczas efekt chęci i zainteresowania daną potrawą od razu wywoła złożenie zamówienia.

Warto również na stronie internetowej naszego lokalu przedstawić zdjęcia otoczenia. Musimy uchwycić coś niezwykłego i wyjątkowego wokół naszej restauracji. Na pewno mamy coś, czym moglibyśmy się pochwalić, a co również zachęciłoby do zjedzenia np. obiadu właśnie u nas. Ponadto,  zamieszczając fotografie wnętrza naszej restauracji pokazujemy klientom jaki klimat panuje w naszym lokalu, w jakim stylu jest urządzony. Warto zadbać, byśmy jakimś detalem, czy stylem wyróżniali się spośród konkurencji. Niezwykle ważne jest również, by wpleść także zdjęcia zadowolonych klientów np. z uśmiechem spożywających potrawy oraz pracowników restauracji. Wszystko po to, by potencjalny klient na tyle poznał lokal i obsługę na stronie www, by z większą chęcią i spokojem mógł wybrać właśnie dane miejsce na obiad, czy kolację.

Podsumowując należy stwierdzić, że zdjęcia zamieszczone na stronie restauracji sprzedają produkt – potrawy – i są równocześnie rewelacyjną i prostą reklamą naszego lokalu.

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.