Zlecenia

Specjalne

Nie każdy musi posiadać “dar pióra”, za to wielu z nas zmuszonych jest od czasu do czasu przygotować krótszą lub dłuższą formę pisaną. Jeśli nie wiesz, jak ubrać myśli w słowa, pomogą Ci w tym profesjonaliści. 

Etapy pracy nad zleceniem Klienta

1 ➝

Brief

2 ➝

Research

3 ➝

Pisanie

4

Feedback od klienta

Brief

To najważniejszy element udanej współpracy. Zaczynamy od serii odpowiednio skonstruowanych pytań, dzięki którym szczegółowo poznajemy potrzeby Klienta (dopytujemy, ale też doradzamy) i cel, jaki ma osiągnąć tworzona treść. Ponieważ tego typu zlecenia opisujemy jako “specjalne”, ten etap wygląda różnie – w zależności od rodzaju kontentu, jaki ma powstać.

Research

W pierwszej kolejności służy merytorycznemu zapoznaniu się z tematyką, jaką będziemy podejmować. Nie popadamy w rutynę ani samozachwyt! Tak szybko zmieniający się świat wymaga stałej aktualizacji wiedzy, stąd do każdego zlecenia przygotowujemy się indywidualnie. Research służy nam też do znalezienia odpowiednich wzorców. Analizujemy zarówno polskie, jak i anglojęzyczne przykłady, szukamy najlepszych praktyk i niebanalnych pomysłów.

Pisanie

To proces twórczy, wymagający wiedzy i znajomości tematu. Współpracujemy z twórcami treści o różnych specjalizacjach, wszystko po to by jak najlepiej dopasować autora do treści.

Feedback

Każda praca czeka na feedback od klienta. Twoja satysfakcja jest dla nas kluczowa. Jesteśmy otwarci na uwagi, analizujemy je i wdrażamy niezbędne poprawki. Umiemy też powiedzieć “nie”, które jest opatrzone merytoryczną rekomendacją. Ostateczna decyzja należy do Ciebie.

Kontakt

Chcesz poznać szczegóły oferty?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy.